Prilagođavajte Mergado efikasno #1: Izbor ulaznih podataka

Article published 14. 04. 2020
| 3 минута čitanja

U timu Mergado gledamo naš alat kao švicarski nož za feedove podataka vaše e‑trgovine. Zahvaljujući velikoj funkcionalnosti Mergadaiskustvima koje smo dobili, tokom rešavanja različitih slučajeva na našoj podršci, smo saznali do Mergado je ušlo u novo doba. U doba, kad je treba korisnike naučiti više, kako s tim švicarskim nožem raditi efikasno.

Koristite Mergado na maksimum uz pomoć nove mini serije

V tomto seriálu se zaměříme na to, abyste pochopili, jaká úskalí mají konkrétní úkony v nastavení vašeho exportu. Když si tyto znalosti osvojíte, dokážete své exporty nastavit dobře a efektivně. A společně docílíme toho, o co se snažíte vy i náš tým – zvýší se výkon Mergada, a tedy zpracování vašich dat.

U ovoj seriji se ćemo se fokusirati na detajlan opis postavka vašeg eksporta. Da biste saznali šta sve možete raditi s exportomda biste uredili vaše podatke što najbolje.

Stvaranje izbora na ulazne podatke ubrzava obradu pravila u Mergadu. 

Mehanizam apliciranje pravila (i općenito celo Mergado) sadrži veliku količinu optimalizacija. Jedna od tih optimalizacija se brine o to kad je u redosledu više pravila, koje se po sebi apliciraju na izbor ulaznih podataka, da bi se mogla takva grupa pravila obraditi odjednom i da bi Mergado ne moralo spremati prelazne rezultate, čime bi se produžilo vreme obrade podataka. Uz ovu optimalizaciju uradi Mergado obradu pravila na vašem feedu odjednom i brzo.

Je však třeba pamatovat na to, že se tato optimalizace nedá použít vždy: Mergado musí počítat s tím, že některá pravidla jsou mířená i na výběry na výstup.

Važno je zapamtiti, što se ova optimalizacija ne može koristiti uvek, u svakom eksportu: Jer neka pravila se apliciraju na izbor izlaznih podataka.

Pravila koje se apliciraju na izbor “izlaznih podataka” nije moguće obrađivati odjednom s pravilima koje su aplicirane na izbor “ulaznih podataka”. Razlog je taj što Mergado mora znati ispred apliciranja pravila na “izlazne podatke” rezultate apliciranja prethodnih pravila — jer Mergado obraduje pravila od vrha prema dolje i prethodno pravilo promjeni vrednosti izlaznih podataka i ponovo iduće pravilo itd. Tek na osnovi izlaznih vrednosti može Mergado proceniti izbore “na izlazne podatke” i saznati, koje proizvode poslati u to pravilo (na koje proizvode će se aplicirati pravilo).

Kad stvarno ne morate, ne aplicirajte pravila na izlazne izbore, jer time zaobiđete optimalizaciju koju smo opisali više, i veoma ćete usporiti obradu pravila. Kad vam situacija dozvoljava, trudite se da što najviše koristite izbore na “ulazne podatke”. Takva pravila je moguće obrađivati odjednom, što znači i značajno brže.

Primjer iz prakse

Nedavno smo na našoj podršci rešili slučaj, kad klijentu s velikim feedom proizvoda se polako aplicirala pravila.

O čemu se radilo:

Tento klient měl ve svém exportu desítky pravidel pro přepis, která mířila na výběry na výstup. Na výstupu se však každé z těchto pravidel musí zpracovávat samostatně, což výrazně ovlivňuje celkovou rychlost aplikování pravidel.

Taj klijent imao u svom eksportu desetine pravila za apliciranje na proizvode, koja bila usmerena na izlazne podatke (output values). Ovo usmjerenje uzrokovao sniženje brzine apliciranje pravila na podatke. Jer na izlazu se svako od tih pravila moralo obrađivati nezavisno.

Kako smo to rešili:

Naši konzultanti provjerili postavke klijentovog eksporta i saznali smo što većina od gore spomenutih izbora “na izlazne podatke” radi s elementom PRODUCTNAME. Taj element ali ne mjenilo ni jedno prethodno pravilo — ulazne i izlazne vrednosti elemenata PRODUCTNAME su bile, u trenutku kad se elemente procenjuju (u procesu apliciranje pravila) apsolutno identične. Stoga nije bilo nikakvog razloga da bi se u sistemu stvorile izbore “na izlaz”.

Preusmerenjem ovih izbora na “ulazne podatke (input values)” naši konzultanti su dosegli toga da se pravila počela obrađivati odjednom i apliciranje pravila se znatno ubrzalo.

Provjerite vaše izbore u Mergadu. Kad imate neke izbore “na izlazne podatke”, razmislite, da li je stvarno morate imati na izlazne podatke. Kad ne, preusmerite izbore vaših podataka/​ vaših proizvoda e‑trgovine na “ulazne podatke (Input values)” — ubrzate tim apliciranje pravila.

Obratite pažnju našoj novoj mini seriji. Pomogne vam poboljšati vaša znanja s postavkama Mergada i omogući vam efektivniji i brži rad s uređivanjem vaših feedova podataka. Više dijelova ove serije ćemo dodavati postupno. U vezi bilo kakvog pitanja ne oklijevajte se obratiti na našu podršku! I kad još nemate račun u Mergadu, i želite samo saznati što je Mergado ;).

Author / Vito Nikolič / 14. 04. 2020

Performance marketing + copy marketing + Balkan e‑commerce = Vito. In Mergado, he takes the role of consultant for the CEE region with a focus on the Balkans. His greatest life success is a personal meeting with Andjela Veštica for a coffee.

Add new comment

The content of this field is kept private and will not be shown publicly.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.