Instagram u Poljskoj sad više radi kao tržište. Njihovu poziciju ojačao koronavirus.

Article published 01. 04. 2021
| 3 минута čitanja

Istočna Europa je bila pogođena manje Covidom-19 nego zapadno dio Europe. Lockdown je ali bio više manje isti za sve europske države. I zatvorene prodavnice su ubrzale prelazak u digital. Prema agenciji Arvato se trgovine sad usredotočile na omnichanel prodaju, uglavnom na socijalne mreže.

Razdoblje potpunog lockdowna ojačio lokalne proizvodače.

Glavni nalazi istraživanja

  • Pandemija potresla lancem dobavljača u većini industrija. Teškosti s dostavom robe od stranih dobavljača istaknule prednosti domaćih dobavljača. Ti su postali popularni u Poljskoj više nego ikad prije. 
  • Interes o proizvode kao moda, namirnice ili lijekovi prešao od klasičnih prodavnica u online prodavnice
  • Omnichanel prodaja je postala interes većine prodavnica. Da bi prodavnice bile više vidljive, vlasnici prodavnica u Poljskoj stalno dodavaju nove načine insercije, isprobavaju nove portale, dostave i plaćanja. 

Dominantni su Marketplace-ovi

Već duže vrijeme su Market-placeovi veoma omiljeni na poljskom tržištu, ali sitacija s koronom još ojačala njihovu poziciju. 

  1. Broj 1 šta se omiljenosti tiče je stalno Allegro.
  2. Svoj položaj jača Amazon.
  3. I iza leđima prve dvojice su CeneoSkapiec.

Instagram u Poljskog ubrzao rast

U Poljsko je ove godine značajno porastla prodaja na Facebooku ali uglavom prodaja preko Instagrama. Razmislite i vi o inserciji na ovom tržištu i vi. 

Razlozi zašto prodavati preko marketplacea

  • 70% korisnika posjeti Instagram marketplace
  • IG stories a IG TV koriste Infomercials, koji rade s interakcijom korisnika 
  • Efektnivnije suradnje s influencerima
  • Svoje proizvode možete učiniti vidlivijim uz plaćeno oglašavanje 

Kako uspješno prodavati proizvode na poljskom Instramu

Prodej prostřednictvím Instagramu vyžaduje kreativitu, flexibilitu přizpůsobení obsahu aktuálním událostem a také pravidelnost ve zveřejňování příspěvků. Díky tomu budete v appce více vidět.

Prodaja preko Instagrama zahtijeva kreativnosti, reagiranje na aktuelne trendove i naravno pravilnost u objavljivanju. Kad to sve budete uzimati u obzir, postat ćete vidljiviji i uspješniji na IG. 

TIpovi za veću uspješnost:

  • Nadahnite se drugim računima sa sličnom robom. Koje slike, koji postovi kod njih imaju veliku interakciji itd. Samo pazite da ne postanete samo kopija. 
  • I još jednom: ne kopirajte! Vaš feed i vaša vizualna komunikacija mora biti jedinstvena. Radite svoje originalne slike.
  • Na storima objavljivajte sve što vas razlikuje od konkurencije
  • Uvijek stavljajte na sliku informaciju o plaćenom partnerstvu (link na vaš veb-shop je jako vrijedan)
     

S Mergadom možete upravljati inserciju za Facebook i Instagram

Povežite svoju e‑trgovinu s Mergadom uz pomoć XML feeda I automatizirano oglašavajte na Facebooku i Instagramu. Uz automatizaciju feed marketinga imat ćete  više vremena na druge marketinške uloge, ili imat će više slbodnog vremena! 

Zkuste na 30 dní zdarma

Author / Vito Nikolič / 01. 04. 2021

Performance marketing + copy marketing + Balkan e‑commerce = Vito. In Mergado, he takes the role of consultant for the CEE region with a focus on the Balkans. His greatest life success is a personal meeting with Andjela Veštica for a coffee.

Add new comment

The content of this field is kept private and will not be shown publicly.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.