Mergado FAQ: Fakturiranje
Početkom svakog meseca se radi u Mergadu fakturiranje e‑trgovina, koje naši korisnici uređuju.Izdavanje faktura je vrlo česta tema koju korisnici Mergado rešavaju s tehničkom podrškom. Kad želite temeljito znati kako se fakturira u Mergadu, ili kako promeniti podatke na fakturi onda nastavite čitati ovoj članak.
Odgovori na najčešća pitanja, sve o fakturiranju u Mergadu
-
U jednom Mergadu računu može sarađivati više korisnika u različitim korisničkim ulogama. Račune ali dobiva samo korisnik s ulogom Vlasnika.
Detaljnije možete korisničke uloge pregledati u ovom videu.
-
U odeljku Permission (ikona tri osoba) samo stavite ulogu vlasnika drugom korisniku. Onda sve fakture će ići prema korisniku koji postao vlasnikom, i bivši vlasnik neće više dobivati fakture. Bivši vlasnik tada će biti u ulozi writing a i dalje može uređivati sve feedove e‑trgovine ili brisati bilo koji sadržaj. Sve dok ga novi vlasnik ne ukloni iz Mergada, ili dok se sam korisnik ne ukloni.
Proverite tko sve može pristupiti vašoj trgovinu u Mergadu i eventualno otkažite pristup starim kontaktima, npr. kad netko u vašem marketinškom timu ili agenciji već ne radi.
-
Fakture se šalju na email korisnika koji je u ulozi vlasnika. Mailovi s fakturama se šalju na njegov mail (koji je naveden ovde:https://accounts.mergado.com/settings/), ili kad popuni podatke za fakturiranje na stranici: https://accounts.mergado.com/settings2, onda ih može koristiti više.
-
Da, fakture možete preuzeti direktno u Mergadu. Fakture nađete na stranici: https://app.mergado.com/user/invoices/ (stranica je dostupna samo kad je korisnik prijavljen). Naravno fakture vidi samo korisnik u ulozi vlasnika.
-
U podešavanju podataka fakturiranja -> dole na stranici https://accounts.mergado.com/settings2/.
-
Uredivati ih možete na stranici: https://accounts.mergado.com/settings2/ (stranica je dostupna samo kad je korisnik prijavljen). Izmjene podataka će se pojaviti u novim fakturama. Kad trebate promeniti razdoblje na profakturi kontaktirajte našu tehničku podršku.
Uređivanje podataka za plaćanje
-
Ne pokazuje. Samo kad bi to ime bilo uneseno umjesto naziva firme na stranici s podacima za račun (stranica je dostupna samo kad je korisnik prijavljen).
Druga česta pitanja
-
Pogledajte odeljak: “Gde je moguće postaviti razdoblje plaćanja (Billing period)?”
-
Pogledajte odeljak: “Na koji mail se šalju fakture za Mergado?“
-
Pogledajte odeljak: “Gde mogu uređivati podatke za fakturiranje?”
-
Pogledajte odeljak: “Je li moguće naći fakture direktno u aplikaciji Mergado?” ili kontaktirajte našu podršku.
Nadamo se da smo objasnili sve o načinu fakturiranja i uređivanja podataka o naplati u Mergadu. Kad još nešto nedostaje, neka informacija koja vas zanima slobodno kontaktirajte našu podršku i problem ćemo rešavati zajedno.
Performance marketing + copy marketing + Balkan e‑commerce = Vito. In Mergado, he takes the role of consultant for the CEE region with a focus on the Balkans. His greatest life success is a personal meeting with Andjela Veštica for a coffee.
Add new comment