Kako oglašavati na Facebooku

Kako oglašavati na Facebooku

Od svog nastanka 2004 godine, Facebook je postao na nekoliko godina najomiljenija socijalna mreža sveta. U sadašnjosti možemo polemizirati da li je stalno toliko uspešan, ali sa sigurnošću možemo reći da je to stalno jedan od najjačih kanala za marketing. I postao još jači kad akvizirao Instagram. Ovaj reklamni kanal omogućava sponzoriranje postova, i inserciju proizvoda na sistemu PPC kroz XML feed

Kako može pomoći Mergado s oglašavanjem na Facebooku

Mergado je feed marketing alat, uz koji možete uređivati podatke proizvodnih feedova i automatizirano podešavati inserciju, za većinu portala za oglašavanje ukljućujući i Facebook.

  • Mergado nudi kompletnu podršku formata Facebook XML. 
  • Spremnost vašeg feeda možete besplatno provjeiti u besplatnom Auditu feedova.
  • Možete proveriti i spremnost slika proizvoda koje imate u vašem web-shopu kroz besplatan Audit slika.
  • Kad želite implementirati Facebook Pixel i vaša platforma web-shopa je WooCommerce, Presta Shop ili Open Cart, možete probati naš besplatan modul Mergado Pack.

 

 

Uslovi oglašavanja na Facebooku? 

Izvor podataka kroz koji šaljete informacije o vašoj ponudi su XML importi. 

Podaci moraju biti na URL adresi. 

Blogovi o Facebook oglašavanju

Instagram u Poljskoj sad više radi kao trg. Njihovu poziciju ojačao koronavirus

Istočna Europa je bila pogođena manje Covidom-19 nego zapadno dio Europe. Lockdown je ali bio više manje isti za sve europske države. I zatvorene prodavnice su ubrzale prelazak u digital. Prema agenciji Arvato se trgovine sad usredotočile na omnichanel prodaju, uglavnom na socijalne mreže.

01.04.2021